REGJISTRI I KËRKESAVE DHE PËRGJIGJEVE 2025
Nr. Rendor | Data e kërkesës | Objekti i kërkesës | Data e Përgjigjes | Përgjigje | Mënyra e përfundimit të kërkesës |
Tarifa | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1 | 8.2.25 | Me pelqen fluturimi dhe jam i interesuar per ndonje kurs ku mund te marr license per avione te vegjel si Cessna 206. A ofrohet dicka e tille ne Shqiperi? Nese po, sa kushton trajnimi dhe licensa? |
20.2.25 | Ju informojmë se Autoriteti i Aviacionit Civil ka pranuar deklaratën e Albania Aerosky DTO (www.albania-aerosky.com), e cila ofron trajnime teorike për PPL(A) – (Aeroplane). Gjithashtu, mund të kontaktoni organizatat e aprovuara të trajnimit (ATO) që ofrojnë trajnime për PPL(A) dhe PPL(H) në vendet e Bashkimit Europian. Nëse synoni të licencoheni në Shqipëri, këto organizata duhet të jenë paraprakisht të pranuara nga Autoriteti i Aviacionit Civil Shqiptar. Sa i përket kostove të trajnimit, ato ndryshojnë në varësi të ATO-së dhe programit të zgjedhur. Ne ju rekomandojmë të kontaktoni drejtpërdrejt ATO-të për informacion të detajuar mbi çmimet dhe kushtet e regjistrimit. Tarifa aktuale për trajtimin e aplikimit për licencën PPL dhe pajisjen me karton në AAC është 20,000 lekë. |
E plotë | Nuk ka | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2 | 12.2.25 | Eshtë e mundur të kryej ekzaminimin tim fillestar për certifikatën mjekësore EASA Klasa I ( për pilot) në Shqipëri. A mund të më konfirmoni nëse mund ta përfundoj këtë ekzaminim në Shqipëri? Nëse po, do t’ju isha mirënjohëse nëse mund të më dërgonit një listë të institucioneve ose klinikave të miratuara ku mund të kryej vlerësimin mjekësor të kërkuar. Gjithashtu, do të doja të konfirmoja nëse është e mundur që qendra mjekësore që kryen ekzaminimin të vendosë “Hungary” si Autoriteti që ka lëshuar ose do të lëshojë licencën e pilotit në certifikatën mjekësore. |
13.2.25 | Autoriteti i Aviacionit Civil Shqiptar ka certifikuar Spitalin “Salus” si Qendër Aeromjekësore (AeMC), ku mund të kryhen ekzaminimet aeromjekësore për të përfituar Certifikatën Mjekësore te klasit 1. Ekzaminuesi Ajror (AME) i kësaj Qendre Aeromjekësore është doktoresha Vincenzia Indelicatto, e cila është e autorizuar nga ENAC (Autoriteti i Aviacionit Civil Italian) për lëshimin e certifikatave mjekësore. Për sa më sipër ju duhet të kontaktoni personalisht Spitalin “Salus” për të lënë takimin me doktoreshën Vincenzia Indelicatto si edhe për të marrë përgjigje nëse doktoresha mund të bëjë shënimin që kërkoni në Certifikatë. |
E plotë | Nuk ka | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 20.02.2025 | Une qe po ju shkruaj pak dite me pare kam mbaruar trajnimin inicial per pozicionin e punes Cabin Crew ose ekuipazh kabine.
Zoteroj dokumentat qe duhen per aplikimin e licences dhe do doja disa informacione sesi te procedoj me aplikimin |
26.02.25 | Autoriteti i Aviacionit Civil Shqiptar është përgjegjës për lëshimin e Dëshmisë së Ekuipazhit të Kabinës (Attestation) bazuar në kërkesat e Urdhrit të Ministrit Nr. 178, datë 20.12.2023, “Për kërkesat teknike dhe procedurat administrative në lidhje me ekuipazhin ajror të aviacionit civil.” Ky akt transpozon Regulloren e BE-së Nr. 1178/2011, Aneksi V (Pjesa CC, CC.TRA.220), e cila përcakton se çdo anëtar i ekuipazhit të kabinës duhet të kryejë një kurs fillestar trajnimi dhe të nënshtrohet një provimi për të demonstruar njohuritë dhe aftësitë e tij.
Ky trajnim duhet të realizohet pranë një Organizate Trajnimi të miratuar nga një Autoritet Kompetent i Aviacionit Civil, sipas kushteve të përcaktuara në rregulloren e sipërcituar, Aneksi V (Pjesa CC). Në rastin e aplikantëve që kërkojnë të pajisen me dëshminë e ekuipazhit të kabinës të lëshuar nga Shqipëria, Autoriteti i Aviacionit Civil Shqiptar, ata duhet të kenë kryer trajnimin në një organizatë trajnimi të pranuar nga AAC. Për të vijuar me aplikimin për lëshimin e Dëshmisë suaj, ju duhet të dorëzoni pranë zyrave të AAC dokumentet e mëposhtme:
Ju sjellim në vëmendje se vetëm pasi të keni përfunduar edhe trajnimin për një tip specifik avioni, sipas kërkesave të CC.TRA.225, do të mund të operoni në një avion të caktuar pranë një operatori ajror. Për çdo pyetje apo sqarim të mëtejshëm, mund të kontaktoni me AAC. |
E plotë | Nuk ka | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
4 | 04.03.2025 | I send you this email to request some information on the procedure to be followed to perform high-risk commercial specialized operations in Albania.
One of our operators could have the opportunity to perform a low-level filming mission in Albania with an AS355 helicopter. Could you please provide guidance on the necessary authorizations, and regulatory requirements that must be fulfilled? Additionally, if there are any specific documents or forms that need to be submitted, we would appreciate your advice on how to proceed.
For requests within EASA member states, all communication normally goes through the competent authority of the operator’s home country. Could you confirm if this is also the case for Albania, or should the operator directly contact the ACAA for approval? Please let us know if there is a designated contact person or authority we should reach out to for further details. |
10.03.25 | In regards to the below email, Albanian Civil Aviation Authority would like to inform you that we follow the requirements of the 965/2012 and specifically:
ARO.OPS.150 Authorisation of high risk commercial specialised operations (f) Upon receiving an application for the issue of an authorisation for a cross-border high risk commercial specialised operation, the competent authority of the operator shall review the operator’s risk assessment documentation and standard operating procedures (SOP) in coordination with the competent authority of the place where the operation is planned to be conducted. When both authorities are satisfied with the risk assessment and SOP, the competent authority of the operator shall issue the authorisation.
AMC1 ARO.OPS.150(f) Authorisation of high risk commercial specialised operations AUTHORISATION OF CROSS-BORDER HIGH RISK COMMERCIAL SPECIALISED OPERATION (a) An authorisation for cross-border high risk commercial specialised operations should be issued by the competent authority, when both the competent authority itself and the competent authority of the place where the operation is planned to be conducted are satisfied that the risk assessment and SOPs are appropriate for the area overflown.
So, we expect that the Belgium CAA contacts us regarding their intention, send us the Risk assessment, SOP-s and the copy of the issued authorization for them. After we evaluate, we first coordinate with Belgium CAA to issue the approval. The operator can contact the clearance department only after approval from the operations sector.
Clearance contact: info-trafficrights@acaa.gov.al. |
E plotë | Nuk ka | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
5 | 06.03.25 | Nga raportime të shpeshta apo edhe denoncime të qytetarëve, konstatohet se ka një numër të lartë fluturimesh të vonuara apo edhe të anuluara.
Në funksion të misionit tonë për të informuar në mënyrë të plotë dhe të pavarur, ju lutem na sqaroni për pyetjet e mëposhtme:
|
17.03.25 |
|
E plotë | Nuk ka | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
6 | 24.03.25 | A e keni monitoruar ju fuqine ekonomike te shoqerise Air Albania? Nese po, ne cfare perfundimi keni dale? Nese ju keni audituar / monituruar fuqine ekonomike te kesaj shoqerie, perse Air Albania ka shenuar miliona dollare humbje qe nga momenti themelimit dhe deri me sot? Perse nuk eshte bere asgje per ta shpetuar shoqerine Air Albania nga kjo situate? Cfare do te behet ne vazhdim ne lidhje me kte problematike? |
01.04.25 | Referuar pyetjeve që shtroni Autoriteti i Aviacionti Civil vlerëson se ato nevojiten të trajtohen nga ana e Shoqërisë Ajrore Air Albania, për aq sa është parashikuar në Nenin 17 të Ligjit Nr.119/2014 “Për të drejtën e informimit”. Për këtë arsye nevojitet të adresoni pyetjet tuaja pranë kësaj Shoqërie. | E plotë | Nuk ka | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
7 | 22.03.25 | I am writing to inquire about the application process for a Part-66 license through your Civil Aviation Authority .My name is Muhammad and I am a citizen of Pakistan. I would like to request information on the following: – The specific requirements for Pakistani citizens to apply for an Part-66 license . – The list of documents needed for the application – The estimated timeframe for license issuance and FEE I would appreciate any guidance or support you can provide to help me navigate the application process. |
02.04.25 | Thank you for your inquiry regarding the issuance of an Aircraft Maintenance License Part 66 through the Albanian Civil Aviation Authority, We are pleased to provide you with the following information: Albania has transposed provisions of EU Reg 1321/2014 with Minister Order No. 79, dated on 15.04.2024 “For the approval of the regulation on the continuing airworthiness of aircraft and aeronautical products, parts and equipment and on the approval of the organizations and personnel involved”. It is important to note that Albania is not yet recognized as an EASA member state or a recommended country for the mutual recognition of relevant licenses by other EASA member states. This mean that the privileges associated with the AML issued by the Albanian CAA are valid only within Albanian territory. Before proceeding with the relevant training as required form the EU Reg 1321/2014 considering the category you wish to receive, please ensure that the Part 147 Training Organization to be certified or recognized by the Albanian CAA. For the moment Albanian CAA has accepted the relevant part 147 Organizations: “NEXT-AT” SWITZERLAND, Albanian CAA accepted reference Number: AL-147-002 “MAGNETIC MRO”, ESTONIA, Albanian CAA accepted reference Number: AL-147-001 “AVIOTRACE SWISS” To apply for an aircraft maintenance license, any applicant must submit a formal request to the ACAA in accordance with Part 66.A.10, using the ACAA-approved application form. The following supporting documents are required: A copy of the applicant’s ID or passport A copy of the diploma Original “Certificates of Recognition” from a Part 147 Maintenance Training Organization, corresponding to the required category/subcategory Documented evidence of maintenance experience (Logbook) in accordance with 66.A.30 Basic Experience Requirements, As required for the relevant Categories |
E plotë | Nuk ka | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
8 | 25.03.25 | Student ne degen e Inxhinierise Mekanike.Jam i interesuar per vazhdimin e licensimit per Aircraft Maintenance Engineering dhe licensimet e EASA, kam kontaktuar me disa qendra trajnimi part 147 ne Europe dhe me kane thene qe disa nga lendet qe kam zhvilluar ne degen e Inxhinierise mund te konvertohen ne menyre qe te mos i kryej te gjitha nga fillimi. Ata me thane qe konvertimin e ben Autoriteti i Aviacionit Civil . A mund te me jepni disa informacione ne lidhje me konvertimin e lendeve si dhe gjuhen angleze te posacme qe mund te njihet nga EASA? | 8.04.25 | Në Aneksin III (Part-66) të Urdhrit të Ministrit Nr. 79, datë 15.04.2024, “Për miratimin e rregullores mbi vazhdueshmërinë e vlefshmërisë ajrore të avionëve dhe produkteve, pjesëve dhe pajisjeve aeronautike dhe mbi miratimin e organizatave dhe personelit të përfshirë në këto detyra”, e cila transpozon në legjislacionin shqiptar Rregulloren Europiane (BE) Nr. 1321/2014, përcaktohen edhe rregullat për njohjen e krediteve të provimeve për pajisjen me licencën Part-66. Procesi i konvertimit të lëndëve akademike kryhet rast pas rasti nga Autoriteti i Aviacionit Civil, bazuar në krahasimin e përmbajtjes së lëndëve universitare me kërkesat e moduleve të Part-66. Studentët që kanë përfunduar një program universitar në fusha të shkencave inxhinierike, mund të kërkojnë njohjen (konvertimin) e disa lëndëve që përputhen me modulet e kërkuara për kategoritë B1 ose B2 të licencës për mirëmbajtje avionësh. 1. Një kërkesë zyrtare pranë Autoritetit të Aviacionit Civil. |
E plotë | Nuk ka | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
9 | 7.04.25 | Kërkesa nr. 9 | 17.04.25 | Operimet me dron në Shqipëri janë të rregulluara nga Urdhër Ministri nr 143 datë: 18.07.2022, që transpozon rregulloren Evropiane 2019/947. Një informacion të përgjithshëm në lidhje me operimet me dron në Shqipëri është si më poshtë: Fluturimet me dron ndahen në 3 kategori kryesore që bazohen në risk: 1. Kategoria e Hapur. 2. Kategoria Specifike. 3. Kategoria e Certifikuar Në kategorinë e hapur është i mundur fluturimi pa një autorizim nga AAC, vetëm në rast se: Tabela më poshtë jep informacione të detajuara për operimet në kategorinë e hapur. Sub-Category Operation Limitations UAS Nëse operimi nuk përfshihet në nënkategoritë e mësipërme, është e nevojshme marrja e një autorizimi në kategorinë specifike nga AAC, duke kryer edhe një vlerësim të riskut në operim, që i përket kategorisë Specifike. |
E plotë | Nuk ka |